Vizitatori TatiV

venerdì 12 novembre 2010

0002 - Marturii ale oamenilor vindecati cu SPANZ

Leac pentru vindecarea tumorilor cerebrale
In urma numeroaselor cereri de ajutor, venite din partea unor oameni cu tumori cerebrale, m-am hotarat sa va recomand un leac babesc, cu rezultate spectaculoase. El a fost folosit de o cunostinta apropiata, care s-a vindecat. Internat in spital cu tumoare la creier, bolnavul, avocat de profesie, a fost externat, dandu-i-se putin de trait. Familia s-a pregatit de inmormantare, facandu-i chiar si sicriul. O batrana (Dumnezeu sa-i dea sanatate) i-a recomandat sa incerce un tratament cu spanz (nu stiu denumirea stiintifica, dar cineva mi-a confirmat ca exista in dictionarele cu plante medicinale). Astazi, avocatul respectiv isi desfasoara activitatea in mod normal, in cadrul baroului din Iasi. Iata reteta: Se fierb 2 litri de apa, timp de o jumatate de ora. Din apa fiarta se masoara 1 1/4 litri, in care se pun 7 lingurite pline (cu varf) cu spanz pisat si se mai fierb 5 minute. Se lasa la racit, apoi se strecoara prin tifon. Sticla se tine la frigider. In prima zi, se ia cate o lingurita dimineata, la pranz si seara, dupa mese. A doua zi, se iau cate 2 lingurite dimineata, la pranz si seara, dupa mese; a treia zi se iau cate trei lingurite etc. Doza zilnica se mareste cu o lingurita pe zi, pana se ajunge la 20 lingurite dimineata, 20 la pranz si 20 seara. Se face o pauza de 10 zile, dupa care se repeta tratamentul. Daca nu ajunge cantitatea preparata initial, sa mai face o portie.
O anonima din Iasi
Fiindca sunt prea implicata in cazul de vindecare, nu pot sa-mi dezvalui identitatea. Iertare pentru anonimat.

Formula As - Nr. 940, 16.10.2010 - 22.10.2010
_________________________________________________

M-am vindecat cu ceai de spanz
05.08.2008, 10:26 Elena Odalina

In luna iunie 2008, am fost diagnosticata cu cancer de col uterin, pe care l-a confirmat testul Papanicolau. In disperarea mea, am refuzat operatia din motive cunoscutete : taierea nu rezolva problema ci o agraveaza! Apoi urmeaza cel mai grav lucru pentru psihic si organism, citostaticele ... Nu mi-a ramas decat Dumnezeu in fata caruia mi-am constientizat greselile, pacatele si i-am cerut ajutorul. Acesta a venit imediat printr-un parinte calugr schimonah care mi-a dat planta si reteta ceaiului de spanz, cu instructiuni foarte stricte, specificand ca daca nu respect reteta, spanzul ma poate ucide. Pe langa rugaciune si regim vegetarian crud = sucuri de legume (cura BREUSS)am urmat acest tratament. Dupa exact o luna, in 18iulie, mi-am refacut testul Papanicolau si alte analize care dovedeau vindecarea completa. Medicii la care am fost, n-au crezut ca se poate asa ceva... N-auzisera de spanz.
E interesant ca in urma cu o luna, am cautat pe internet cu google ceva despre spanz si nici macar cuvantul nu exista pentru ca e planta toxica. Am aflat apoi ca medicii ayurvedisti, folosesc SPANZUL in diverse afectiuni, dar nu sunt recunoscute oficial aceste "leacuri babesti", lasate de Dumnezeu pe teritoriul tarii noastre, numit "Gradina Maicii Domnului" de catre Papa Ioan Paul al II-lea.
Am cautat si in Formula AS ceva, dar n-am gasit nimic. Astazi insa, citesc in Formula As ca dr. Dumitru Calina, pe care in felicit, a reusit sa rupa lanturile acestei cenzuri. America e intr-adevar, tara tuturor posibilitatilor. Oricum , ma bucur ca acest leac a ajuns si asa, prin americani, in mainile oamenilor loviti de aceasta boala crunta numita cancer. Slava Domnului!

TatiV sursa
Formula AS Nr. 940, 16.10.2010 - 22.10.2010

__________________________________________________________________________

Nessun commento:

Posta un commento